NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Generation Mobile English Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
generationmobile.pl/raport 2013 Julian_Harris SPOT GM - Prelegenci Spot - Damien Perillat Spot - BZ WBK Spot Broman Spot-Spotify Stavisky Raport SE git2012.pl_Raport

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :-) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2013-03-25

09:15-09:30

Powitanie i wprowadzenie do I dnia Generation Mobile 2013 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:30-10:00

Wyniki dedykowanego badania Generation Mobile 2013 #

- Jaki procent internautów korzysta ze smarfona, a jaki z telefonu?
- Jakie są różnice w obu grupach?
- Czy chętnie płacimy telefonem?
- Czy kupujemy aplikacje?
- Wreszcie jak wielu z nas jest już w Generation Mobile ad 2013?

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Krzysztof Sobieszek

Krzysztof Sobieszek

pełnomocnik zarządu ds. badań, Nasza Klasa


10:00-10:30

Building apps for multiple platforms and scaling development #

Patrick will share some thoughts on how to approach developing for multiple mobile platforms and building a scalable organization, offering some insights into Spotify's development process.

                                                                                                          prezentacja w jęz. angielskim

Patrick Broman

Patrick Broman

iOS team lead and product owner, Spotify


10:30-11:15

Building a Global Startup - Challenges and Rewards #

Going global is one of the major new trends among startups. More and more young technology companies start international expansion early, long before they saturate their domestic market. This presents them with new risks and challenges, but can bring substantial rewards if done right. We'll discuss what's involved in going global based on the early experience of Evernote, a Silicon Valley startup that helps the world remember everything. Evernote started its international expansion just a few month after its launch in June 2008, which at the time was unusually early. This decision paid off: today more than two-thirds of Evernote's 50 million users are outside of the United States. We'll talk about Evernote's motivation for going global, the effort involved, lessons learned, and what it means to be a global startup today.

Dmitry will also make an exclusive announcement during his presentation at Generation Mobile 2013!

                                                                                                         prezentacja w jęz. angielskim

Dmitry  Stavisky

Dmitry Stavisky

vice president international operations, Evernote


11:15-11:45

Kawa/Networking#

11:45-12:15

Płatności mobilne i bankowość mobilna w Polsce – Status - Marzec 2013#

- Płatności mobilne w Polsce – gra o większą stawkę niż nam wszystkim się wydaje
- Bankowość Mobilna – czy odkryto święty Graal bankowości detalicznej?
- Czy i jak skorzysta końcowy użytkownik?

Miłosz Brakoniecki

Miłosz Brakoniecki

dyrektor bankowości elektronicznej i kart debetowych, Bank Zachodni WBK

Piotr  Sterczała

Piotr Sterczała

specjalista ds. sprzedaży i jakości obsługi, Bank Zachodni WBK


12:15-12:45

Bankowość mobilna 4G#

PKO Bank Polski startuje z innowacyjną aplikacją do płatności mobilnych z funkcjami bankowości mobilnej. Z prezentacji uczestnicy Generation Mobile dowiedzą się o tym jak działa aplikacja, poznają jej główne funkcje, oraz jakie są planowane w dalszym rozwoju projektu. Słuchaczom zostanie również przybliżone dlaczego płatności mobilne PKO Banku Polskiego są rewolucyjne i mają szansę stać się lokalnym rynkowym standardem.

Wojciech Bolanowski

Wojciech Bolanowski

dyrektor kierujący pionem bankowości elektronicznej, PKO Bank Polski


12:45-13:15

Its not just about payment its about commerce#

15% of worldwide internet traffic now comes from mobile devices – It's now a common habit for consumers to use a smartphone or tablets to locate and research products, compare prices, and make purchases. These rapid changes in technology and consumer behaviors create challenges but also opportunities for retailers whether they operate online or offlline. Damien Perillat will share the vision of PayPal on this new retail opportunity and its impacts on payments. He wiill also share examples of  how PayPal support merchants  to deliver a better shopping and payment experience across all touch points – mobile, in-store, and online.

                                                                                                     prezentacja w jęz. angielskim

Damien Perillat

Damien Perillat

managing director, PayPal


13:15-13:30

Why your apps should use Mobile Cloud Computing#

Terry Morris

Terry Morris

evangelist, Logica CMG


13:30-13:40

Konkurs dla uczestników Generation Mobile 2013 #

Marcin Dulnik

Marcin Dulnik

public relations manager, SerwerSMS.pl

Daniel  Zawiliński

Daniel Zawiliński

dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, SerwerSMS.pl


13:40-14:15

Obiad/Networking#

14:15-14:45

Jak wypromować produkt przy pomocy T-Mobile#

- Firefox OS – nowy system mobilny operacyjny, nowy ekosystem, nowe możliwości
- MyWallet – więcej niż płatności zbliżeniowe, jak uwolnić potencjał NFC
- Modele współpracy – jak możesz nam pomóc i co możemy zrobić dla Ciebie

Jakub  Weber

Jakub Weber

ekspert ds. innowacyjności, T-Mobile

Jarosław  Wawszczak

Jarosław Wawszczak

główny specjalista w dziale innowacyjności, T-Mobile


14:45-15:15

Differentiating Your Apps; Delivering High Impact Experiences#

- Snapdragon, a powerhouse for app development & usage
- Trends in mobile experiences & opportunities for developers
- Software technologies, enriching the user experience
- Snapdragon developer program & tools

Julian  Harris

Julian Harris

senior manager, business development , Qualcomm


15:15-15:45

Po prostu zapłać - wykorzystanie urządzeń mobilnych do zakupów#

- Jak w łatwy sposób zaimplementować płatności w aplikacji
- Realizacja zakupu zainicjowanego off-line przez urządzenie mobilne
- Premiera aplikacji mobilnej Bilety24.pl z wykorzystaniem modułu płatności Przelewy24

Michał Bzowy

Michał Bzowy

wiceprezes zarządu, Przelewy24


15:45-16:15

App store w roku 2015#

W prezentacji przedstawię trzy, niekoniecznie wykluczające się, wizje zmian w dystrybucji i użytkowania aplikacji przez użytkowników. Z jednej strony mamy popieraną przez Google wizję aplikacji otwartej, jako funkcjonalności uruchamianej w przeglądarce np. przez odpowiednią kwerendę na google.com. Z drugiej strony Facebook pracuje intensywnie nad Graph Search, w którym odkrywanie i używanie aplikacji (i innych treści) będzie w dużym stopniu napędzane przez kontekst społeczny użytkownika. Jest też kilka firm, m.in. Apple i zakupiony przez niego Chomp, które stawiają na 'inteligentny app store', który przy pomocy algorytmów uczących i podobnych technik pomagają użytkownikom odnaleźć aplikacje w zależności od ich zainteresowań nawet bez uprzedniej wiedzy o aplikacjach i bez zadawania kwerend.

Marcin Rudolf

Marcin Rudolf

CTO / owner, Xyologic.com


16:15-16:45

Kawa/Networking#

16:45-17:05

Prezentacja finalistów konkursu aplikacyjnego Generation Mobile 2013 dla systemu iOS w kategoriach:#

- Biznes, finanse i bankowość
- Rozrywka
- Narzędzia
- Media
- Edukacja
- Inne

Krystian Kozerawski

Krystian Kozerawski

bloger, mackozer.pl


17:05-17:25

Prezentacja finalistów konkursu aplikacyjnego Generation Mobile 2013 dla systemu Windows Phone w kategoriach: #

- Biznes, finanse i bankowość
- Rozrywka
- Narzędzia
- Media
- Edukacja
- Inne

Bartłomiej Lozia

Bartłomiej Lozia

prezes zarządu, JOJO Mobile Polska


17:25-17:45

Prezentacja finalistów konkursu aplikacyjnego Generation Mobile 2013 dla systemu Android w kategoriach: #

- Biznes, finanse i bankowość
- Rozrywka
- Narzędzia
- Media
- Edukacja
- Inne

Paweł  Lipiec

Paweł Lipiec

CEO, HUBRO.pl


17:45-18:00

Podsumowanie pierwszego dnia konferencji Generation Mobile 2013 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


Dzień 2

2013-03-26

09:25-09:40

Powitanie i wprowadzenie do II dnia Generation Mobile 2013 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:40-10:10

Polska mobilna – jak wyglądamy na tle innych krajów?#

Polska jest jednym z ciekawszych krajów w regionie pod względem tempa rozwoju gospodarki i potencjału rynku. Pod względem internetu jesteśmy pionierami, jesteśmy najdynamiczniejszym i największym rynkiem w CEE. Czy z internetem mobilnym, smartfonami i reklamą na tabletach jest/będzie podobnie ?

Artur  Zawadzki

Artur Zawadzki

założyciel Spicy Umbrella, wiceprezes Gemius


10:10-10:40

Wyszukiwanie lokalne poprzez urządzenia mobilne. Zachowania użytkowników w wyszukiwaniu lokalnym.#

• Zachowania użytkowników urządzeń mobilnych - przykłady
• Czym się charakteryzuje wyszukiwanie mobilne?
• Jak pewne czynniki wpływają na wyszukiwanie?
• Na czym zależy użytkownikowi?
• Wyzwania związane z wyszukiwaniem informacji za pośrednictwem jednego pola wyszukiwania
• Praktyczne zastosowanie - zaprezentowanie wyszukiwania poprzez aplikację Panorama Firm.

Magnus Gagnelid

Magnus Gagnelid

mobile product manager, Eniro Polska


10:40-11:10

Biznesowy potencjał komunikacji SMS#

- SMS trzyma się w Polsce mocno
- omówienie wyników badania konsumenckiego „Komunikacja SMS w Polsce 2012”
- SMS Marketing – od czego zacząć?
- jakie są korzyści z integracji funkcjonalności SMS z oprogramowaniem firmy?

Marcin Dulnik

Marcin Dulnik

public relations manager, SerwerSMS.pl


11:10-11:20

Rozwiązanie konkursu dla uczestników Generation Mobile 2013#

Marcin Dulnik

Marcin Dulnik

public relations manager, SerwerSMS.pl

Daniel  Zawiliński

Daniel Zawiliński

dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, SerwerSMS.pl


11:20-11:40

Kawa/Networking#

11:40-12:10

Mobile - rewolucja czy chwytliwy mit marketingowy?#

Co oznacza mobile dla polskiego konsumenta?  Jak mobile zmienia zachowania użytkowników w wyszukiwaniu? Jak analizować efektywność działań marketingowych w obrębie mobile? Gdzie jest granica pomiędzy efektownymi i efektywnymi działaniami w obrębie mobile?

Mariusz  Gąsiewski

Mariusz Gąsiewski

CEE mobile solutions, Google Polska


12:10-12:40

Role of mobile advertising #

- evolution and role of ad networks
- cross channel approach - rise of mobile
- mobile solutions for advertisers and publishers
- case studies

Timotej  Gala

Timotej Gala

managing director, Httpool


12:40-13:10

SoLoMo - Social, Local, Mobile#

Stefan opowie o trendach w aplikacjach mobilnych łączących lokalnych usługodawców z ich klientami. Pokaże wyzwania stojące przed startupami mobilnymi, które zmieniają ugruntowane od lat procesy w branżach działających offline oraz o sposobach monetyzacji tego typu przedsięwzięć.

Stefan Batory

Stefan Batory

prezes zarządu , iTaxi.pl, Booksy


13:10-14:10

Obiad/Networking#

14:10-14:55

Historia pewnej prowokacji, czyli fakty i mity o m-commerce#

Zimą branżowy internet i media społecznościowe obiegł viralowy film przygotowany przez SaveUp 'wyzwający' na pojedynek mobilną aplikację Allegro w zakresie rozpoznawania okładek książek. Przypomnienie tego zdarzenia będzie punktem wyjścia do dyskusji o tym co rzeczywiście jest dziś i w najbliższej przyszłości potrzebne w m-commerce. Spróbujemy w tej dyskusji zderzyć doświadczenie i punkty widzenia Allegro, Nokautu, SaveUp. Podyskutujemy o doswiadczeniach kazdego z panelistow w obszarze m.commerce i o tym na ile i jak technologia mobilna zmienia zakupy. 

Prowadzący

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl


Prelegent

Wojciech  Urbański

Wojciech Urbański

dyrektor ds. strategii, Segment Platform Transakcyjnych, Grupa Allegro

Stefan Nowak

Stefan Nowak

doradca zarządu ds. strategii i rozwoju , Grupa Nokaut

Arek  Skuza

Arek Skuza

CEO, iTraff Technology


14:55-15:15

Staying at the verge of mobile economy#

Building an app that would be widely and frequently used by the consumers goes beyond technology. Even best funcionalities, no matter how convenient and modern they are need roots – social trends and partnerships. This business model helped us to lead our niche in Europe and North America. The presentation offers critical insights into our business model and how we fit into the big picture of urban mobility.

Reza  Ghalamkarizadeh

Reza Ghalamkarizadeh

dyrektor zarządzający i szef sprzedaży , myTaxi


15:15-15:35

Żywe przedmioty - bez sieci nie istnieją#

Jeszcze kilkanaście lat temu internet kojarzył się z komputerem stacjonarnym podłączonym do piszczącego modemu. Od kilku lat sieć jest z nami w kieszeni lub torebce. Teraz przyszedł czas na to byśmy nigdy się nie rozłączali. Internet to już nie komputery, a dziesiątki różnych urządzeń które bez dostępu do globalnej sieci stają się martwe. W krótkim wystąpieniu opowiem o tym co, jak i w po co ma być on-line? Jeśli już boisz się otwierać lodówkę bo zobaczysz tam znajomych z Facebooka to przyjdź koniecznie i posłuchaj.

Kamil Brzeziński

Kamil Brzeziński

CTO, Redexperts


15:35-15:55

Real Boxing - przez nokaut do wagi ciężkiej gier mobilnych#

- Real Boxing - pomysł i przesłanki.
- Produkcja gry i problemy z tym związane.
- Dobry produkt to połowa sukcesu, a co dalej?
- Tworzenie nowej marki - działania przed premierą.
- Premiera gry.
- Statystyki z walki.
- Dalszy rozwój marki Real Boxing.
- Przyszłość w Vivid Games - zmiana strategii firmy po sukcesie Real Boxing.

Jarosław Wojczakowski

Jarosław Wojczakowski

wiceprezes zarządu, dyrektor produkcji, Vivid Games


15:55-16:15

7 grzechów głównych w mobile commerce#

Stan polskiego mobile commerce i zwrócenie uwagi na najbardziej newralgiczne jego aspekty. Krytyczne spojrzenie, wypunktowanie CO jest źle i sugestie, JAK to należy poprawiać.

Monika Mikowska

Monika Mikowska

niezależna konsultantka ds. marketingu mobilnego, mobee dick, jestem.mobi


16:15-16:35

Jak „sprzedawać” newsy w mobile’u?#

- Kiedy i jak użytkownik korzysta z treści mobilnych
- Jakie są preferencje mobilnego Polaka
- Aplikacje newsowe  – tylko gadżetem
- Mobilne WWW nadal bezkonkurencyjne!
- Przychody z reklamy - mobilne WWW a aplikacje
- Płatny kontent – bolączka tradycyjnego WWW szansą w mobilu
- Krótkie podsumowanie mobilnych sukcesów i niepowodzeń Portalu newsowego

Bartosz  Czechowicz

Bartosz Czechowicz

kierownik projektów, dział rozwoju biznesu, Wirtualna Polska

Paweł Janecki

Paweł Janecki

kierownik zespołu portal dla komórek, dział rozwoju biznesu, Wirtualna Polska


16:35-17:05

Kawa/Networking#

17:05-17:25

Lessons learned przy tworzeniu nowoczesnych projektów mobilnych dla operatora telekomunikacyjnego#

Lessons learned współpracy agencji mobile'owej z Playem: jak prowadzi się wielowątkowe, wieloetapowe i wieloplatformowe projekty mobilne - od zrozumienia potrzeb i ograniczeń technologicznych przez projektowanie interakcji i interface'u po skończony projekt i działający produkt.

Marcin Zaremba

Marcin Zaremba

head of business, LoveMobile (Grupa o2)


17:25-17:45

Nasze przygody z „ceramic surfers”. Kibicowanie ze smartfonem - doświadczenia Sport.pl #

Jeszcze na początku 2012 roku Sport.pl nie miał żadnego produktu mobilnego. 12 miesięcy później, dzięki m.Sport.pl, ponad 15 proc. odsłon Sport.pl pochodzi z urządzeń mobilnych (14 -15 mln moobilnych PV z 70-80 mln wszystkich PV), a w momentach wielkich wydarzeń sportowych nawet 35 proc. ruchu na Sport.pl pochodzi z urządzeń mobilnych. Aplikacja Sport.pl LIVE już kilkanaście dni po launchu stała się jedną z najpopularniejszych sportowych apek w Polsce. Wszystko to dzięki częstym badaniom z użytkownikami i odkryciu, że kibice sportowi, dużo bardziej niż inni użytkownicy smartfonów, nie mogą się oprzeć sprawdzaniu wyników i śledzeniu relacji z meczów wszędzie, gdziekolwiek są: na kanapie przed telewizorem, w autobusie, w pracy, na randce czy siedząc na muszli w toalecie (ceramic surfers).

Marcin Gadziński

Marcin Gadziński

dyrektor strategii i rozwoju , Grupa Sport.pl


17:45-18:00

Podsumowanie drugiego dnia konferencji Generation Mobile 2013#

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Grzegorz Marczak

Grzegorz Marczak

bloger, Antyweb.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl